Povijest sencor
1969., GODINA KOJA JE SVE PROMIJENILA
Autor Rob Kirkpatrick naveo je 1969. kao „Godinu koja je sve promijenila." Amerikanci su hodali po Mjesecu, Rusi su osvojili Veneru. Internet je rođen – prvo računalo je spojeno na mrežu. Presađeno je prvo umjetno srce. Rat u Vijetnam je uzeo maha i spontani proturatni protesti su sve više jačali, kulminirajući na Woodstock festivalu.
Rođen je Punk. ...
I tijekom ovih lanaca događanja, usred nemira i revolucionarnih vremena, u Japanu je osnovan SENCOR. Brand tisuću srca (SEN na japanskom jeziku znači 1,000, COR ja latinski za srce). Svatko mora svoj posao obavljati svim srcem, inače će uspjeh izostati. Hrabra srca, želja i jasna mašta u kombinaciji s tradicionalno japanskom disciplinom, radnom etikom i perfekcionizmom. Malo crveno sunce (slovo "O") je stajalo na logotipu. Ono je jedno od najznačajnijih simbola Japana, zemlje izlazećeg sunca. Za SENCOR, međutim, ova "crvena točka" je također značila obvezu: "Kvaliteta naših proizvoda uskoro će biti usporediva s apsolutnom većinom elitnih svjetskih brandova" (u to vrijeme predstavljena Blaupunktom s legendarnom plavom točkom u logotipu).
Širenje u 1970-ima
Svijet se u 1970-ima bavio naftnom krizom, a japanski proizvođači elektronike su rasli. SENCOR je bio jedan od njih. Od samog početka je bilo jasno, brand je točno znao u kojem smjeru ide. Kvaliteta u sektoru elektronike je bila apsolutno nužna , SENCOR je bio orijentiran prema cilju te je uspješno pribavljao dodatne osobine – inovacije i raznolikost, drugačiji i originalan dizajn, boje, jedinstvena svojstva i dostupnost, jer je od samog početka fokus SENCORA bio na ljudima, ne ljubitelju uređaja, sakupljaču ili snobu. Tvrtka je počela izvoziti širom Azije i Europe te postupno širila svoje tržište na svij pet kontinenata. SENCOR kazetofoni i auto kazetofoni su postali hit u Velikoj Britaniji, te ubrzo u cijeloj Europi. Najveći revolucionarni trijumf SENCORA je prvi ikada, te u mnogome proboj, kazetofon za više vrpci, predstavljen već 1972. godine. SENCOROVI stručnjaci ubrzo su donijeli nove revolucionarne tehnologije na, uključujući "obratnu" funkciju kazetofona, dvostruki kazetofon s mogućnošću snimanja, ili prijenosni stereo – jedan od prvih prijenosnih Hi-Fi sustava opremljenih s Dolby NR® sustavom smanjenja šuma. SENCOR daje Europi nov pristup auto radio i prije svega uvodi potpuno nov proizvod– auto radio s kazetofonom.
Proizvodi s dušom, napravljeni iz srca
Tehnologija nije bila jedina snaga vodilja iza priče o počecima SENCORA. Ulogu je igralo i ranije spomenuto srce. SENCOR je inzistirao da ljudi uživaju u korištenju njihovih proizvoda. I zato je bilo vrlo važno da proizvodi imaju originalan i zanimljiv dizajn, jednostavni za upotrebu i intuitivni, da nisu samo moderna elegancija, već nasuprot, da proizvodi nude varijacije boja, što kupcima omogućuje pravo na individualizam i stvaranje spone između čovjeka i tehnologije. U to vrijeme SENCOROV moto je bio – Zašto čovjek ne bi uživao u svojim elektronskim uređajima? Taj moto se održao do danas.
PRESELJENJE U EUROPU
U 1990-ima, SENCOR postaje europska tvrtka. Upravljana iz Europe, s proizvodnjom u azijskim i europskim državama, međutim, sa srcem u dalje u Japanu. SENCOR logotip se mijenja, no nastavlja slijediti najbolje tradicije izvedene iz japanskog tehnološkog čuda i dosljedno prati plan razvoja koji su postavili izvorni osnivači. Svijet se promijenio, postao je manji, ali vizija i želje su ostale iste. Smjer u kojem se SENCOR brand kreće leži u kombinaciji japanke tradicije i kvalitete s europskim znanjem poslovanja. Srce ponovno zauzima mjesto u prvom redu. I ako netko kaže da emocijama nema mjesta u poslovanju, zaista su u krivu.
RAZNOVRSNOST I INOVACIJE
SENCOR se danas fokusira na nekoliko trendova, čime postaje ekskluzivni brand na svjetskom tržištu. Prvo i najvažnije je široka paleta proizvoda. Kao što je bio slučaj u Japanu u 1970-ima, a i diljem svijeta na početku trećeg tisućljeća (SENCOR sada opskrbljuje proizvode u više od 55 zemalja širom svijeta, SENCOR reagira na sve aktualne teme i stalno širi svoj portfelj proizvoda, koji danas sadrži više od tisuću artikala u šest kategorija proizvoda (potrošačke elektronike, tablete i telefone, uredsku opremu, auto elektronike, kućanskih proizvoda, zdravlje i ljepota) i još se proizvoda dodaje iz mjeseca u mjesec. I tako, dok drugi brandovi stalno govore o inovacijama, SENCOR ih neprekidno unosi u svoj asortiman proizvoda.
DIZAJN I BOJE
Dizajn je jednako važan. Sami proizvodi i njihovo pakiranje. Za određene kategorije proizvoda, SENCOR nudi najširi spektar boja bez iznimke. Boje se savršeno slažu, tako da svatko tko kupuje deset različitih proizvoda u istoj boji, primjerice ljubičastoj, može biti siguran da će svi imati istu nijansu. SENCOR se odlučio riješiti melankoličnih i konzervativnih blijedih kuhinja i stanova, unoseći boju i individualnost. Svatko može pokazati svoju osobnost odabirom boje. Ovdje se odnos čovjeka i elektroničkog uređaja rađa i jača funkcionalnošću, jednostavnošću korištenja i dobrom uslugom. I, naravno, dostupnost, jer kad je u pitanju politika cijena, SENCOR se drži sljedećeg pravila: kvaliteta po prihvatljivoj cijeni - ni lipe više! Pakiranje proizvoda se također smatra nekonvencionalnim i individualiziranim. Pakiranje pokazuje točno koji je proizvod unutra, uključujući i precizan prikaz boja.